DumpaMig -

Amy Diamond *tummen ner*

Asså jag kan inte sluta störa mig på lilla Amy eller ja lilla hon är dock lika gammal som jag. Asså visst hon är bra på att sjunga men på Melodifestivalen tyckte jag att hon rent ut sagt sög!  fick höra av flera baah "Amanda du är till och med bättre" inte för jag tycket det men aah hon var inte bra där. Men annars gillar jag hennes röst. Men asså hon spelar så fult, typ tror hon är yngre än vad hon är. Det är i alla fall bilden jag får av henne och som bloggare är det min uppgift att tycka och blä. Och så måste jag bara påpeka hennes tänder, asså dom är ju katastrofer! jag stör på mig på mellanrummet mellan framtänderna. I vanliga fall burkar jag inte bry mig så mycket om det är så eller tänder i huvetaget (om dom inte är riktigt gula och äckliga eller om någon har typ tappat flera tänder). Men hennes är verkligen usch.
image75(usch kolla på dom!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara avundsjuk för du kommer aldrig komma upp till hennes nivå!

2008-03-10 @ 20:11:51
Postat av: Amanda

Jasså det sägeru!
isf är du störd!
och du kan väl lika gärna säga vem du är!
fats åt andrasidan har jag en chansning! cp!

2008-03-10 @ 20:33:31
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se
Postat av: ?!

Känns ganska korkat att säga så faktiskt, ÄLSKA AMY!
Dags att skaffa sej lite självinsikt.

2008-03-11 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0