DumpaMig -

B-klassat sverige

Idag har jag väl inte gjort så myclet än mest spytt(?) jao var ute en stund med malle son är så extremt saknad hade inte träffat henne på typ år och dar. Dock tärffade jag inte henne så jätte länge men bättre än ingenting alls. så såg vi fjortisarna i 8an som stod där och fjortisrökte. Usch om man ska räka ska man göra det på riktigt itne ta någe jävla munbloss (sorry språket) sen gick hon till sin mormor och jag hem till mig. Hon bor bara två hur ifrån mig så det är nära och bra. Sedan gick jag hem igen kolladep å fjortonsuger med syster. Det är så sjukt bra älskar den filmen men alla baah "nej den är så B-klassad" göre bättre själv då! och om den är B-klassad vad är inte då "säg att du älskar mig" asså den är så tillgjort. dom kunde verkligen inte få bättre skådespelare. Asså sverige är så tråkigt. Visst har sverige talang men här är det så tråkigt att bli känd. Inga känsidfotografer som gömmer sig i buskarna för att ta en bild och plasera i någon tidning. Nej här går man fram och frågar om det är okej att man tar enbild och ber dom låssas som ingenting. så B-klassat. Liksom varför vara känd här när man inte tjänar något på det. Asså sverige är verkligen så B-klassat. Om jag får detdär skivkontraket (vilket tänker jag itne säga här för då är det folk som härmas som med allt annat) så ska jag verkligen dra här ifrån till Engand eller USA skulle inte sitta fel. Men USA är så långt bort så England blir bra, nej det blir bäst. Nära hem, tjäna massa med pengar och massa fotografer yeey.

see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0