DumpaMig -

bläääääääää

sorry för rubriken viste inte vad jag skulle skriva där. Och sorry att jag varit tråkig dom senaste två dagarna men har inte varit vid datorn så mycket när jag vart med Jonna Ponna. I alla fall vi gick till affären helt ofixade tidigare idag hahah och vi ville inte att någon skulle se oss och när vi kommer ut så står det värsta gänget med killar där typ 20 år eller något som baah heej och massa. hahah Jonna svarade och inte jag för en gångs skull hahaha. Aah sen lite närmare affären så mötte vi några killar och Jonna baah "va saru" fast jag inte hade sagt något precis när dom gick förbi och dom pratade typ så det lät som om det var till dom hahaha. Och sedan när vi hade betalat hon baah "ska du ha kvittot" jag baah "nej." Jonna baah "JOHO!" hom baah "nehe:|!?" hahahahahaha så fuuuuuuuult haha fast det lät roligare där hahahah. aah och sedan fast det var igår men vi såg den bilen idag också haha jag baah "Gul bil" Jonna baah "den är fan inte gul" jag baah "nej det är smutsig" HAHAHAHA SÅ FULT! hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0