DumpaMig -

Danny Jones hund.

Sorry att det typ blir massa om Danny Jones/McFly. Men asså är helt besatta av dom hahhah. Men liksom hur kan man inte? *lalal* och Jonna jag vet att du gillar dom i smyg ;) hahahah nej men hitta en bild på Danny och en hund i guess det är hans (rätta mig om jag har fel) men den är i alla fall skit söt och han är typ brunbränd eller mer fräkning men det är ju så sjukt sött! hhaha jag dör på honom!image107

och så hittade jag en annan bild från då dom var i Uganda på detdär barnhemmet? tror det var det och han typ har två gullungar i famnen, (på tal om ingenting så vill jag ha en sån unge när jag  blir stor ahaha) hahah asså ärligt han skulle vara värsta bästa pappan jö hahah lolz liksom.

image108

Kommentarer
Postat av: Majken

ahw vad söta bilder!
jo jag vet det är verkligen hur äckligt som helst ;S ha en mysig kväll! kram :)

2008-03-20 @ 23:09:57
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0