DumpaMig -

Depp dag

Hejhej just nu är jag typ depp? blev det bara sådär blä detä r lite jobbigt men jaa sånt ät livet. Man kan itne leva livet på en pinna varje dag varje sekund. Inte jag jag har gjort det den senaste veckan för jag har mest legat under mina 1000 täcken och kuddar och sovit mig igenom dagarna och nätterna. Men blä varför kan inte typ kärlek vara lätt? Att om man blir kär i någon så blir den också det. Fast dock är det ju folk som tror han gillar mig även fast han har en annan tjej. Men asså det känns inte rimligt liksom varför skulle han vara tillsammans med henne om han gillar mig? Dock har jag också samma sak som alla andra på känn. Jao att dom inte kommer vara tillsammans så speicelt länge till och att det inte är som om dom har något riktigt förhållande. Men blä på det här och livet. Aja nu får jag tvinga Jennifer att få mig på bättre tankar *lalal *. Men asså bajs va tråkigt jag har nu. Liksom helt ensam hemma a om man inte räknar med min knäppa katt. Mamma är ute med vännerna och firar någon syrran är hos pappa och här sitter jag. Som jag skrev i förra inlägget det känns värsta konstigt att Jonna inte är här. Hon är alltid det när mamma är borta. Det där lät som om det var ganska ofta men nej det har typ hänt 4 ggr eller något.  Men aja hon kommer snart hem. Imorgon är det dans tävling i falun. Det ska bli kul att äntligen få komma upp på dansgolvet igen och tävla efter 6 veckors skada som jag inte fick träna eller något på och sedan nu bara lätt kört lite. Dock tror jag inte det kommer gå så himlans bra för har fortfarande ont i foten och sedan mitt huvud. Tror inte precis att det helt plötsligt blir bra tills imorgon. Det har ju inte hänt dom senaste dagarna så varför skulle det just imorgon? Men aja får väl äta massa huvudvärkstabletter som alla andra dagar.

i will be all that you want and get my self together
cause you keep me from falling apart
all my life i'll be with you forever
to get you through the day and make every thing ok

image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0