DumpaMig -

en rulla fram dag idag då!

Hejhej tog nyss ett långt långt bad som var så skönt. men nu sitter jag här och känner mig lite taskig för att jag inte skrev något igår. Det var inte så tråkigt där borta ändå. När vi kom dit var det bara jag och elin där så vi sprang till vardagsrummet och tjockade massa godis.Sen gick vi upp till farmor och farfars gaderob hahah deras stora så kollade jag på lite kläder från när dom hade på 80 talet typ. Fick med mig en blus grön/vit as snygg hem och sedan farfars gamla jeans haha det låter fult jag vet men asså det  är as snygg. Har dom typ på halvarumpan(a) och sedan har jag klippt av dom till shorts så det är as snyggt tillsammans kanske kan ta något kort och läggA ut sen.Men i alla fall Sen kom min farbror och hans fru(?) vet inte om dom är gifta eller något. Men han är sjukt kul asså hahah vår handklapp är bäst, fast vi suger på den hahah. Sen kom det inga fler tordde det skulle komma massa fler men nej. I alla fall vi åt lite mat, inte så mycket var inge hungrig. och sen när jag skulle fylla på mitt glas med fanta hahahha så baah råkar jag hälla i äggkoppen hahahhahahaha asså varför är det alltid jag som gör nått fult åp påsk som sedan blir as kul och man kommer komma ihåg det tills man dör. Förra året så ramlade jag nerfrån stolen och farmor baah "vart ramla du nånstans?" och jag baah "ner" AHAHAHAHAHAHHAHAHAH ojoj det är mycket roligare på videon kan försöka hitta den och lägga in den sen. sedan vart det ltie glass och sen hem. När vi kom hem gick jag och syrran in med videokamran in på mitt rum och sjöng och filmade massa fula filmer. ahah Det är en nä jag försöker få på mig en sak på huvet hahahahah fett fult hahahahh. Men aja nu ska gå och fixa mig ska ut med syrran sen och göra något tråkigT? hahah nej det bli säkert jätte kul... hahaha men aja hej då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0