DumpaMig -

england here i come :D

Jao tyckte det blev lite mycket bilder på danny just nu och förltå för det men han är den som tagit över min hjärna just nu asså han baha hoppa in och erövrade allt hahah fan va fult. så tänkte väl skriva lite nu eftersom det skulle ju bli mer läsvänlig! lolz idag "försov" jag mig första lektionen hahah nej men skulle faktist gå men nej då hittar jag inte min plånbok med mitt busskort i. så visade det sig att jag ahde glömt den i bilen som mamma hade tagit till jobbet. så hoppade över den lektionen mamma anmälde mig. Asså jag får typ alltid panik vid sånna där tillfällen och börjar gråta? hahah asså det bara kommer aja, det är väl för jag ler 24/7 annars så baah måste dom lätta på lagret där inne dom som jobbar med tårarna. haha omg jag baah fortfarande "tror" på att det är små männiksor som jobbar inuti mih haha men asså jag tordde ärligt det förut när jag var liten för såg nu tecknat pogram hahah. I alla fall pratade med en söt liten Carro (  http://www.thecarrow.blogg.se/) och hon gillar då också mcfly fats då harry the drummer hahahh och så baah ville vi bli kända där och få skivkontrakt där så ska nog försöka bli klart med låte låtar så fort som möjligt men dom måste bli klara (musiken asså) och sedan sången måste sitta helt perfekt och på rätt slag och exakt tonerna och hur länge men ska hålal ut på alla ord och lalal och sedan ska jag skicka det till någonstans något bolag i england iiiiiih för jag ska det! jag ska jag ska jag ska! hhahahhaha fuck mom if she don't think it's a good idea cause i knoe it's hahahahahah säg mig vad är inte bra med det? massa flygandes på helgerna? so what ? kommer typ få mvg i engelska då daah och sen alla andra saker är ju bara massa fördelar också jo jag har radat upp massa saker som jag dock inte ska skriva här hahah. men aah nu orkar jag inte skriva någe mer men måste bara lägga upp en sötis bild på Danny som jag blev kät i :D

image104


Kommentarer
Postat av: carrow

HAHAHAHA men loser :'D
jag gillar ju inte alls harry mest.
jag berättade ju aldrig igår. muha :D
omg du tror jag gillar harry :'D love it.

2008-03-18 @ 13:59:43
URL: http://thecarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0