DumpaMig -

För jag vet att hela stan vill ha dig

du är så jävla finast och det värsta är att du vet om det och det gör dig så jävla stolt. försök inte neka det för både du som jag vet att du kan få vem du vill att tjejerna står på led för att få dig, och jag är en av dom. varje gång nu nekar vill du säga jag vet, och sag inte att jag har fel för du vet lika bra som jag att jag har rätt . Men aldrig, aldrig någonsing har jag mött någon som du, ingen som kan gå runt med det utseendet du har och samtidigt ha den söta personligheten, det är det som får mig att stanna även om jag vill springa, att du gav henne ditt hjärta. men vi båda vet att andra sidan rengbågen där möts vi igen för du vet att stjärnorna aldrig ljuger och du vet att på andra sidan rengbågen finns den sanna skatten, så jag väntar på dig och hoppas att du kommer snart.


/skrivet av mig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG MED!!!!!!!! längtar så jävla mkt! har inte fattat en att jag ska se killarna ;O
jag självklart! ståplats, du? :D

2008-03-04 @ 22:40:04
URL: http://jonaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0