DumpaMig -

Fullmåne

Jo visst är det fint med fullmånen som lyser så fint på hilmen. Specielt om man har någon söt liten kille att gå ut och gå med (som jag dock inte hade idag..) Men åt andra sidan hatar jag fullmånen och dagarna omkring den. Jo jag ska berätta varför. Varje gång det är full måne så sover jag as oroligt, drömmer alltid massa konstiga drömmar, För två dagar sen drömde jag nå konstigt asså det var helt sjukt går itne att förklara sorry.
 
Igår natt drömde jag att jag var först hos D med Jonna och vi satt vid hans mammas dator(?) och sen helt plötsligt var hon och jag på stan och väntade på D för vi skulle på bio? så köpte vi ut biobiljtetter av ett fyllo(?) och sen så kom han och så baah gick han in på en resturang och Jonna följde efter och sen kom jag och då helt plötsligt var jag AS packad bara sådär kunde knappt gå där inne och gick runt och letade efter dom men hitta dom inte så Maja baah sa ett av våra skämt som bara vi förstår och då såg jag att hon Bella Johanna Lina Hanna Aless och Hanna satt i taket(?) så gick upp till dom satt där med dom ett tag och sen skulle alla gå och köpa någon och alla baah "men vem ska vara kvar och vakta sakerna" och ingen tänkte på att jag var där och sen så bestämde dom att Hanna skulle och då kom hon på att jag var där och baah"Amanda kan du itne vakta sakerna" och jag baah " Nej varför skulle jag ni  bryr er ändåså iten att jag är här" så klättrade jag ner och smsa till jonna och fråga vart hon var och så fick jag svar baah "hos Johanna"(inte samma som jag var med) så jag gick hem och vid min skola typ (ligger i stan och jag bor precis där) så baah en konstig man i tyå  30 års ålderna baah "är det inte vackert här" och baah började springa efter mig och jag baah slog 112 och sen vaknade jag.
 
jag undrar vad jag kommer drömma inatt, Hoppas på inget men aja förut massa gånger ner det varit fullmåne har jag drömmt att jag blir slagen eller fått nå epelexi(stavning?) anfall och börjar bläda närblod och sen vakna av att ha det och alla möjliga saker. Gahs jag hatar Fullmåne men det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0