DumpaMig -

godenmorgon ahaha

Jao vaknade för en timme sen, eller nej min syster kom och bakna på min dörr- DÖ!!!! hahahah gick och la mig vid 5 igår eller stängde av datorn då så var tvungen att ta bort alla sakerna som låg i sängen som tog typ år! sen somnade jag typ på engång skönt drömde dock inte att jag skulle dö eller något men drömde om att jag hade ringer på varje finger alla var skit fula och stora förutom den jag har så fick jag två till sånna hahahah sjukt fult kunde itne röra mina fingrar hahhah. Just nu ligger jag inne på syrrans rum vid hennes bärbara, den är mycket roligare n min bärbara och orkar inte sätta på min vanliga och då kan jag inte vara här inne med henne och sen mammas dator kan jag inte heller vara här inne med hahah så jaa :P men orkar inte skriva någe mer just nu. skriver kanske sen innan jag åker till farmor och farfar... hahah men efter kommer det nog ett långt inlägg om hur tråkigt det var hahah pappa marie(låssas mamma) tim angelica och evelina är i sannahed (hos maries föräldrar) mina kusiner på pappas sida är borta den ena är i turkiet med denns lag och denadra hade match tror jag det var. Är inte säker. Men mamma skulle vi ändåså inte iväg någonstans så farmor fråga om vi ville dit så okej, aja har ju i alla fall min syster och typ 100000 gitarrer där. asså hela min skält är typ musikaliska allasjunger/spelar gitarr hahah yeey men ingen är så framgångsrik som jag-ego hahahahahah nej men sant hahahah aja ghs shrev för 10000 år sen att jag inte skulle skriva någe mer så baah skriver jagas mycket hahhahah aja men måste gå nu see ya<3

Kommentarer
Postat av: carrow

hahah du är sjuk i huvudet xD
HAHA
ba; "nä nu ska jag inte skriva mer...................................... och nä men ärligt nu läger jag av.............................. och hejdå!" HAHAHA

2008-03-22 @ 14:16:33
URL: http://thecarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0