DumpaMig -

Godnatt folket

SKa hoppa ner i min sköna stora säng nu och nanna, ganska tråkigt att vara själv vill ha han här just nu så man kan ligga och mysa lite nu (misstolka inte!) jaao aja men det får bli en annan gång. Ska i alla fall nanna ny är såhär trött imorgon ska jag försöka satsa på en vblogg hahah men jag typ vågar inte eller jo men tänker alltid baah "nej jag är inte tillräckligt fixad" så jaa det får bli när det blir. Men nåndag lovar jag att det kommer. Imorgon tänkte jag också lägga upp lite outfits från olika dagar som jag har på min kamera som jag bara inte orkar lägga in på datorn än. Min alergi har i alla fall slutat klia nu men det är rött som jag vet inte vad och ser ut som crap! usch! aja men nej nu måste jag nanna sov gott dröm om mig(a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0