DumpaMig -

hahahah

hahaha gahs måste bara berätta en sjukt ful/rolig sak som hände på mcdonals i stäcket igår då jag och mamma stannade för att äta. hahahah vi satt och åt och pratade om min musik.

mamma: men ska du inte skriva något på svenska då?
Amanda: Men mamma om jag ska slå i england kan jag ju inte sjunga på svenska
mamma: nej det är sant

hahahahah och detdär "slå i england kan jag ju inte sjunga påsvensk2 hahhha när jag sa det så baah såg jag i ögonvrån hur en kille baah reagerar och baah typ hahahahah flyger upp och kollar på mig med stora ögon och sen baah inte tog sin blick ifrån mig hahahahahhahah gahs nej men svårt att förklara men hahah gash har fått dendär blicken på hjärnan hahahahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0