DumpaMig -

i had you, but i never took the chance to take you

ååååååååååååååååh ju mer jag tänker på det så mer arg blir jag över det!!!!!!!!
assså att jag bara inte kunnat åkt till dig den kvällen och sovit hos dig!
Mamma var ju iten tvungen att veta något ååååååååååååh.
och Jonna var smart idag för engångs skull hahah
" du kunde ju sakt att du skulle sova hos mig"
asså fyyfan varför tänkte jag inte på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åååååååååååh blir bara mer och mer arg för varenda jävla dag som går över det!
och nu är det försent nu ahru ny tjej FUCK HER!!!!!!
ååååååååååååååh damp damp damp damp damp!!!!!!
ASSÅ ÖPPNA ÖGONEN OCH KOLLA PÅ HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!
men asså åååååh jag ska så ha dig!!!!!!!!!!!!
heller ensam än lycklig med någonannan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja förlåt var bara tvungen att få ur mig det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst! att äntligen få se/höra dem liksom ;O
okej.. men det blir nog bra, var glad att du fick en ens :) Ja gud!! vill vill vill ha det, men vet inte alls vad jag ska fråga de (tävlingen i frida) ;O

2008-03-05 @ 16:12:39
URL: http://jonaya.blogg.se
Postat av: Johanna

okej det låter bra ;) jag ska med två kompisar.
Ja haha det kommer bli att man frågar samma som någon annan ;) Ja det är sant. Längtar som fan asso!

2008-03-05 @ 19:51:40
URL: http://jonaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0