DumpaMig -

ipod goes kinesika

HAHAHAH måste bara berätta hahah fick min ipod tillbaka igår från lagningen ahah så skulle man välja språk och så råkade jag slinta så det blev kinesiska HAHAHAH eller alla fall sånna där tecken HAHAHAHAHAHHAH JAG BAAH "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" hahahahahah men jag klarade det tillslut hahahahah

Amanda: hahaha men fråga mig inte hur jag gjrode hahahaha
Jonna: HAHA JAG TÄNKTE PRECIS GÖRA DET HAHAHAHA
Amanda: det va några tecken och sen baah trycktej ag nångonstans så stod det påengelska baah "do you want to rest you ipod" hahaha itne för jag vet vad det betyder så tog jag på yes så fick man byta om språkeT
Amanda: HAHAHAH JAG BAAH SÄGER ÄNDÅ
Jonna:  HAHAHAHAHAHAHA
Amanda: HAHAH

KOPIERAT FRÅN VÅRAN SAK HAHAHAH COOLT :D<3
hahahahha jao när vi pratar så blir det mycket "hahaha" HAHAHAHAH ni skase vår sms HAHAHAHA kan ta kort på det någon gång :P

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0