DumpaMig -

it's all about you

Drömde cp saker inattså jag vaknade hela tiden och precis innan mamma väckte mig så drömde jag att jag slog i huvet i en bil och så fick jag värdens bula när jag vakna och inte bara det fick värdens migrän sak också så drygt hata det! Men var tvungen att gå till skolan ändå för hade ett prov och orkar inte komma mer efter än vad jag är *lalal* aja det gick väl OK för att ha migrän och spytt två ggr så åkte jag hem och gick och la mig sedan kom min syster hem och vi har kollat lite på McFly saker på youtube. hahah jao jag är besatt av dom och ska åka och kolla på dom någon gång! I alla fall hittade värdens sötaste bild som jag tänkte lägga upp här.

image106


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0