DumpaMig -

Jonna is here

Hej hallå där hahah nej förlåt för jag varit lite tråkig och inte postat några nya bloggsaker vet inte vad det heter. I alla fall så är Jonna Ponna här nu. Hon ska sova här också. haha Det första hon gjorde när hon kom var att lägga in sina saker i min gaderob hahah. Sen var vi och köpte godis, asså vi är verkligen små tjockisar. Sitter inne i vardagsrummet med min och syrrans bärbara eller min typ började cp så sitter inne vid min på mitt rum nu ska gå ut till dom nu snart igen. Men måste bara säga en läskig sak, asså jag och jonna vi låter likadant vi spelade in och det låter som om jag/hon skulle prata med sigsjälv och i vissa vinklar så ser vi lika ut också. haha hon är min "tvilling" yääs det ända som skiljer oss åt är att jag har bruna ögon och hon blåa aja men ska chilla ut till dom nu

see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0