DumpaMig -

Jonna

Äntligen kan man skriva har typ försökt komma in hela dan, och när jag väl kom in så skulle jag typ skriva något och då blev det "sidan kan iten visas" asså vad är det för fel på blogg.se just nu? är ju så ty pvarje dag fett stört! i alla fall som jag skrev vart det ändrade planer och jag sov hos Jonna ist för att hon sov hos mig. Men aah eftersom mamma jobbade så fick jag ta bussen dit och det gick galant förutom att på 12an satt det några fula killar som verkligen trodde dom var något och kolla på mig så dryga!  Aja när jag kom dit så låg det massa Tokio Hotel bilder på hela henens golv, hon hade typ satt upp nya bilder på dom och sen skulle sätta dit dom andra och ja jag vet inte haha, men i alla fall vi gick och köpte kebbab japp vi är tjockas hahah sen gick vi hem igen kolla på film efter typ halva gick vi tillbaka och köpte godis ahahahah japp vi är tjockisar hahah, och sen gick vi tillbaka kolla påfilm eller vi prata och skratta och trängdes ihennes säng mest hahahah vi låg tur helt konstigt hahahahah aja kul vare vi skratta hela tiden men aah det är ju inget ovanligt sen satt vi oss vid datorn hahah jag skulle säga  "min kompis, eller aah kompis kompis hon går i min klass......" hahahahahahah och det blev helt fel hahahahaha jag baah "min kompis eller aah kompis och kompis hon är japan" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA asså gash det lät som om jag skulle vara värsta rasisten men fuck heller att jag är! hahahahahahah men asås ordet japan skulle in där nånstans det också men inte där så haha det blev så fel. Men i allafall sen gick vi in på hennes rum och kolla på tv och film och sånt och sen vid halv 3 på natten ville vi gå ut så vi hoppa ut genom hennes fönster hahah utan några jackor eller något, på fötterna hade vi en toffla och sen några galma fula skor hon hade på sitt rum hahah så vi hade en varsin. Men där hon bor var det så tråkigt och ingen var ute så vi gick hem igen och hon tjata hela tiden att hon lämnade fönstret helt öppet och lampan tänd hahahah och att någon mödare skulle hoppa in och mörda alla och alla saker hon kom på hahahahaha så gick vi hem kolla på film och sedan somnade jag vid halv 4a vid 2 kom min syster hem till henne och väckte oss hahaha jonna vakande typ itne så jag satt mig på henne och hoppa tills hon vaknade eller nej ahaha tills jag slog ryggen i fönsterbrädan hahahaha. aja sen typ kollade på på zimmer dvdn och skratta och jag mosade henne hela tiden hahahah japp vi har humor men ska gå nu see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0