DumpaMig -

loneliness has been a friend of mine

Just nu sitter jag här och spelar gitarr. Love it. Håller på med en ny låt kommer nog heta

"loneliness has been a friend of mine"  tror jag. Den är ganska lugnt men riktigt fin lite sorlig sådär. Fick nyss en kommentar att min blogg skulle bli mer läsvänlig? om du inte gillar den så skit i att läsa säger jag bara! Liksom det här är den jag är som person. Jag är ganska flummsig och flummig av mig skrattar typ 24/7 och jag är nöjd med den jag är och tänker inte ändra på mig eller min fick för någon inte gillade den så sorry. this is the way it's if you don't like then leave! Aja nu ska jag gå tillbaka till mitt gitarr spelande

see ya<3

image92(ser typ lite galen ut på bilden men den är söt sitter och compar min syster med massa barnlåtar as you can see.)


Kommentarer
Postat av: kajsa - tvillingsjäl

du är sötast baby

2008-03-17 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0