DumpaMig -

Måndag

Bajsa på denhär dagen! nej men först så gick jag upp vid 8a så gick jag och kollade på tv vid 9 kom jag på att jag måste fixa mig så jag började platta håret och sminka mig lite snabbt som blev helt misslyckat!!!!!!!!!!! ´sen springer jag ut till bussen och när jag kommer dit så ser jag att den gick 9.28 och klockan var då 9.30 så nästa buss kom kl 9.45 och då var det bara 15 min kvar tills föreställningen började. så jag åkte ner på stan skulle byta buss där kom ner vid 9.53 nästa buss gick 10.03 så då hade föreställningen redan börjat eller dom gick väl in då. Men i alla fall kom dit vid 10.07 och tänkte smyga in för liskom 7min då kan inte mycket ha hänt. Men nej då vre någon idiot som sa att jag inte fick gå in för det skulle störa. så fick sitta och vänta där utanför till 10.35 och sen fick jag gå in för då var det paus. I alla fall när jag satt där så var det 1000 människor som gick för bi och kolla på mig usch pinsamt hahah aah och några var sånna som man verkligen inte vill tärffa på en misslyckad dag när sminket fucka och det rengade så mitt hår blev cp också. Aja när man kom in så vare typ fullt överallt men hitta typ en plats för den var ledig sa dom so satt framför och dom som satt där hade gått ut. Sen när dom kom tillbaka var det den i hela värsen jag hellst itne ville tärffa och vill aldrig tärffa henne! ååååååååååh damp hahah aah inga kommentarer. Och sen såg jag inte riktigt om det var en eller om det inte var det kunde ju inte sitta och kolla det skulle se cp uut hahhaha aja sen tog jag bussen tillbaka till skolan. Latis jag vet men det rengade och jag órkade inte gå som alla andra gjorde. När jag kom tillbaka vare lunch och jag satt i korrirdoren och skratta åt några killar i 7an hahah dom är fett sköna, lovar er. Sen vare svenska/engelska tråk. sedan slutade vi men jag Johanna och Linda stanna kvar för jag och Johanna var tvunga att skriva klart engelska saken som vi ska visa upp på torsdag och vi har ingen skola innan det. sen åkte jag hem och nu sitter jag här och snackar med jonna. Men henne har jag pratat med genom sms hela dan och med Jennifer med. och jag måste bara säga att dendär föreställningen SÖG! den var riktigt dålig. folk sjöng till och med falskt hahahah.

aja see ya<3
kommer nog kanske lite bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0