DumpaMig -

Migrän fuckingbajs!

Jag vet att jag varit ganska seg idag men har sovit hela dan.Min migrän vill inte försvinna den har suttit i i 3½ dagar och jag får panik på det!Jag gick i alla fall till skolan idag för vi hade musik, för alla som inte vet är liksom musik mitt allt jag lever liksom för den. I alla fall och efter bara 40 min i skolan så hadej ag så ont att jag höll på att sima/kräkas och fy va jobbigt det är så jag fick åka hem igen tur att jag inte bor så långt bort dåra. Så när jag kom hem gick jag och la mig och sov i några timmar och sen vaknade jag ringde mamma och kollade på TV och nu sitter jag här. Mamma har åkt och grattat någon av hennes kompisar och jag sitter här helt ensam. Gash det känns så konstigt att inte ha min bästa vän här när mamma är borta för jag har alltid haft det varje gång för det senaste halvåret. Men nu ska jag gå tillbaka till TV:n och fortsätta kolla på Made

see ya<3
image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0