DumpaMig -

migrän!

Tjo tjo orkar inte gå in så spesefikt (heter äns så? hahah )på dagen nu gör det i ett lite senare inlägg.
Kom nyss hem från träningen tävling i helgen (på lördag rättare sakt).
och inte skönt att dansa när man håller på och få migrän!
ååååååååh jag verkligen hatar det så ska inte sitta här mera nu för mitt huve dödar mig.
känns som om jag bara vill åka under jorden och gå i idre tills sommaren kommer.
och speicielt tills mitt huve han uppföra sig som folk hahha
men kommer senare då det för hoppningsvis har laggt sig lite för tog nyss såndär tablett och ska hoppa in i ett långt varmt och skönt bad :D

hej så länge<3
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0