DumpaMig -

otålig

Just nu sitter jag här och är rikitgt otålig vill typ till studion och baah lyssna hur låtarna kommer blå på ett unifär (heter så?) och sedan bara börja sjunga in det riktigta biten som kommer vara på skivan då, iiiiiiiih jag kan verkligen inte vänta och speicelt inte på att få släppa skivan och se om någon gillar det jag gör. Men lite hoppas jag på att jag byter skivbolag innan jag släpper skivan och så vill jag satsa mer på england ist för sverige och då kanske dom kan fixa backstage pass till mih jonna och syrran på Tokio Hotels konsert som då inte blir nu på torsdag som är lite sorligt men bra åt andra sidan för då kanske jag hinner få iiiiiih så kan dom fixa så jag få se mcfly någon gång live och träffa backstage hahahahha jaao men förövrigt kom jag hem från en hård träning för inte så längesen sjukt kul men jobbigt elin filmade mig/oss jag jag måste printa då jag sitter i spagat och sparkar mig själv i huvet. brukar inte lyckas så bra men detdär blev riktigt bra blev fett nöjd. videona lägger jag dock ine ut hhaha är helt ofixad och massa men aah ska väl slita mig ltie nu see ya<3

Kommentarer
Postat av: coolingen

bra du är på att stava mandesh HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-03-27 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0