DumpaMig -

Saknar kören

Gash har kollat igenom lite bilder från när jag gick i kören.Tyvärr slutade jag för det tog upp så extremt mycket tid även fast mina kompisar gick där man hängde med dom på heögerna då det oftast var och sedan flera gånger i veckan efter skolan. men efter som jag går i nian och ska byta skola tills hösten så måste jag plugga ganska mycket 24/7 eller aah inte så mycket men ganska mycket. Men ja då vid skolbytet till gymnasiet blir det ändå sång 100% för mig eftersom jag ska gå estetisk musik :D så det kommer bli massa kul :D

image48
(dock inte alla :P)


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha typ från 6-7 på morgonen tror jag.. senast!
ja man kommer liksom inte på någon :o
vad tycker du om deras setlisat då? ;)

2008-03-05 @ 21:35:07
URL: http://jonaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0