DumpaMig -

sångerna till helgen

Jao som jag sa i förra inlägget så ska jag till studion och lalal i helgen ska bli mega kul har inte varit i studion på år känns det som och den jag ska till nu är helt ny har aldrig varit där förut så det ska bli skoj. ja så tänkte väl skriva upp vilka låtar jag förmodligen kommer sjunga i helgen.

i took your prince away (egen)
beautiful you (egen)
i'm sorry (egen)
hero (cover)
best firend (egen)
were are you right now (egen) - inte säkert att den ska heta så...
this world (egen)
upp och hoppa (cover) med bruno...
vill inte förklara (cover)
everytime (cover)
total ecplit to my heart (stavning?) (cover)         
big girls don't cry (cover)                 
gotta go my own way (cover) med bruno...      
and i'm telling you (cover)
listen (cover)

t
yp dom och sen kanske det blir nå fler.

image81
                                              


Kommentarer
Postat av: Jennifer

shiiiet vad kul :D

2008-03-14 @ 17:05:07
URL: http://jennifear.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0