DumpaMig -

Simply the best

Hej allihopa första dan i skolan varju ganska soft ändå:)
började med mentorstid gick igenom lite saker sen hade jag omprov,
det gick galant klarade det så det känns skönt.
Efter det var det idrott vi spelade handboll, 7-9 till mitt lag.
Jag stod i mål hahaha dock så av dom 7 målen jag släppte in var ca 4 st som min lärare kastade.
Han typ sprang emot mig och kastade hahahah men det var bara för jag klarade alla deras lätta bollar hahha (a)
jag körde det lättaste saken för jag orkade inte när det är så många :P
Aja efter det var det svenska för min del vi hade na- prov muntlig som vi har varje måndag.
Det är dock ganska lätt ändåså.
Sen vare lunch för min del åt ett äpple hahah var inge hungrig :P
men satt och smsade med Jonna som vanligt som dock hade Matte hahah :P
Efter lunchen så var det svenska/engelska:p
haha jo jag vet hade Franska förut men ja det gick inte så bra så fick byta.
Sedan slutade jag och när jag satt och väntade på bussen ringde världens bästa Jonna :D
Pratade med henne hela vägen hem hahaha asså vår humor hahah.
I alla fall när jag kom hem tog jag upp posten och såg ett brev från rytmus.
(för alla som inte vet är det en musikskola i stockholm jag vill gå på och om jag inte kommer in DÖR  jag)
där det stod när jag ska dit och göra intagningprovet (som är 19/3-08)
så ska jag sjunga simply the best med tina tuner
är riktigt nervös över det, liksom man har bara en chans tänk så gör man bort sig helt.
sjunger fel eller är nervös så det kanske inte är lika bra som det vanligtvis skulle varit :O
Det är typ det jag är mest rädd för.
Men nu ska jag gå

see ya<3
image44
(jag på bilden 27/10- 07 kom på plats 4 av 23 jag har egentligen nyare bilder på mig när jag sjunger men det här är min favorit )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0