DumpaMig -

singing is all that i'm

pratar med lollo nyss om sjunga och stå på scen och baah ge allt vad man har och skivkontrakt och deras demo och då fick jag värsta scen sjukan. Vill baah ställa mig på en scen och baah sjunga iiiiiiiiii känns som om det är år sen jag gjorde det. fast det är det ju typ om man räknar bortnär jag var i stockholm sist. ååååh asså tänk kännslan stå där inför en fullsatt arena med dtyp 20000 människor och baah sjunga iiiiiiiih jag måste verkligen få detdär kontraktet på där jag itne säger vart för jag vill till england! vill inte vara kvar i sverig så tråkigt det är här så det finns inte!

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0