DumpaMig -

studion i helgen...

Gash va kul love it hahah. nej men det var helt underbart att komma dit igen. eller dock var jag i en ny studio hade värdens coolaste mick hahah guldig har aldrig sätt någon sån bara silvriga och svarta gråta hahah så när han satt och kolla vilken ton jag skulle sjunga i posade jag med den yahahahah kommer bilder sen... I alla fall han baa börja på två av mina låtar som kommer på skivan. Dock var det ju bara ett utkast så det gjorde inget att jag håller på att blir sjuk. Men nästa gång gaaaaaaaaaaaah är helt nojig (heter det så?) över folk i min närhet som är sjuka hah. Aja hah skit jobbigt och stå och sjunga samma mening i 20 min hahah lite tjatigt. men kul nice resultat sen baah. hahah men aja har inte så mycket att skriva utom att det var sjut kul som alltid och att det ät jobbig att stå och sjunga i ett liten varmt tortt rum i 6 timmar isträck...



Kommentarer
Postat av: Jennifer

jeeeeeeeffla sötunge

2008-03-17 @ 16:14:20
URL: http://jennifear.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0