DumpaMig -

telefon med tant Jonna Ponna Päron Pung

Som dom tre senaste timmarna så sitter jag och pratar i telefon med min tvilling. Asså vi har verkligen humor hahah. kommer skriva upp lite roliga saker hahah men i början det är ingen idé att skriva upp men vi satt typ och skrek för en sak sen min mamma baah kom in "varför skriker du" haha jag baah "men vi kollar på *****s bdb" hahahh ojojo asså vi är inte normala. och på bdb råkade jag skriva "pratar i telefon med denhär muppen i telefon" hahahahahhaha orkade inte göra om det sen ahahah

A: hör du mig?
J: vad sa du?
A: hör du mig?

AHAHAHAHHAHA

A: NU LÄGGER JAG PÅ! *klickar på en knapp*
J: haru inte lärt dig att det inte låter sådär!
*asg*

A: NU LÄGGER JAG PÅ! *klickar på en knapp*
en stund senare
J: Amanda Amanda
A: jag har lagt på!
*asg*

hahahahah orkar inte skriva någe mer nu men det är typ as mycket hahahahahhahaha
ahahah jao det är inte lätt när två blondiner pratar i telefon med varandra.
och jao här kommer en bild på 'Jonna Ponna Päron Pung hahahahahhh
bara så ni vet så ni itne tror det är jag hahahah

image82

Kommentarer
Postat av: jonna

fuul hahahahaha

2008-03-13 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0