DumpaMig -

tidsfördriv

Har du pojkvän/flickvän?vem vet, haheheh nej.
Är du kär? ja
Hur tidigt stiger du upp? jag stiger aldrig upp, mamma drar mig ur sängen(a)
Gillar du att slåss? japp, Och Det är typ alltid Johanna som blir utsatt för mig.
Vad ska du göra ikväll? Sova, sova och Sova
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? ingenstans
Är du bra på att måla? VG++ i bild(a)
Vem kramade du senast? syster
Vad längtar du till? Att stå framför en fullsatt arena med ca 20000 människor och sjunga.
Sparare eller slösare? Sparar typ alla pengar jag får men barnbidraget försvinner bara sådär
Bio eller promenad? Promenad om det är skönt väder
Är du kittlig? hahah ja för kittlig!
Rädd för insekter? hahahah jaaa
Anser du att du är stark? Starkast i värden, haha varför får jag en känsla av att ingen kommer hålla med mig?
Nämn något som gjorde dig glad igår: Danny i guess
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov i guess
Vad har du druckit idag? massa olika
Vad var det senaste du åt? nå geggamoja jag gjorde hahha
Vad var det senaste du köpte? Asså min syster köpte hårspännen till mig om det räknas?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? aah, men inte på förhållande.
Favoritklädsel? stora mjuka kläder
Vad gör dig glad just nu? Danny
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och uttråkad
Sommarplaner: kompisar, sola och tuner hoppas jag på :D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tänkelösning och flyga
Gillar du att sjunga? Ja, i was born to sing
Vad längtar du mest efter just nu? samma som där uppe Att stå framför en fullsatt arena med ca 20000 människor och sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0