DumpaMig -

Tjoooo

Hej kom nyss hem dock slutade jag vid 13.15 men var tvungen att sitta kvar i skolan och plugga lite med Johanna. Det var ett arbete som skulle in idag blä. Egentligen vare Linda som skulle gjort det men hon gick hem. aja hade musik första timmen iiiiih. skit kul älska. Vi sjöng först massa sedan så skulle vi gå egentom teorin (noter) jag räckte upp handen på allt. Jao jag kan detdär. och sen gjorde jag klart G häftet på ca 10 min 4 sidor fram och bak sida. Dock hatar jag matten blä! när hon skulle rätta honbaah "du har ju bra kåll håller du på med sånthär" jag baah "aah jag sjunger" hahaha inte så kul att läsa men om man var där så hah ja. Sedan efter det hade vi svenska gjorde muntlignationella prov blä! efter det var det matte. jag och linda satt och asgarva åt min sak. Vet inte vad det heter men det ser typ ut som ett glas kommer bild där nere. Alla fick värsta dampen på oss efter ett tag. Men asså dom skulle också skratta om dom såg och sedan hörde min kommentar hahah."den här vart ju...fin" och sen kom det typ in någon så skulle hon förklara att han hade stort huvud utan att någon skulle höra. Det tog typ 10 min för mig att fatta. sedan hade vi lunch och sen engelska. Vi hade nyhetsredovisning och jag var britenys spears haha tror hon stavas så? rätta mig om jag har fel:Pbörjade typ asgarva somvanligt. sedan skulle vi berätta om vad vi skulle göra i helgen och hahha ojojoj Viktor hahha "jag ska till Oscars mamma i dalarna" så börja alla asg och sen fick han ta om meningen hahah så sa han "jag ska sova äta och göra sånt man gör på helgerna" så började alla asg igen hahah ojojoj min grupp äger så hårt och sen när Oscar skulle berätta så vart det ännu mer asg. ojoj hahha aja skriver lite mer sen

see ya<3



Kommentarer
Postat av: Leyla

kan du hjälpa mig med en sak?. behöver gärna hjälp med fråga om mitt hår. har beslutångest. så var snäll och svara på den om du kan ta dig tid:) tack på förhand!

2008-03-14 @ 15:53:09
URL: http://leylaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0