DumpaMig -

Todaaaaaaaaay!

ååååååååh jag är så störd skrev ett as långt inlägg om min dag och sedan så baah funkade det inte!
dampigt aja får väl skriva om det men orkar inte skriva lika bra som innan för mitt huve dödar mig!

I alla fall mamma ringde och väckte mig vid 8.30 solen lös in på mig och jag fick världens gladase känsla.
Vi hade inte våran första lektion så vi började 9.45 istället för 8.20 snacka skönt hahah.Gick upp och la mig och kolla på tv vakna med the voice as always hahahh Elin Kling var där och dom testade solglasögon haha måste bara säga att vissa av dom var riktigt heta hahha men kommer inte ihåg vad det var för märke på dom åååååååh *slår mig själv i huvet*. Sen gick jag och platta håret med min sygga rosa platttång hahah den är verkligen skit het ! sedan smink och kläder. vart svarta leggings ett vitt linne och en svart långärmad lite längre tröja och en svart tjocktröja sixe XL hhaha och sedan min palestinasjal. missade halv bussen så fick ta den som gick 9.45 hsahahah jao kom lite försent men aja dom är väl vana nu jhahahha men don't fallow me!!!!!!!! ahahah vet itne om det var rätt hahaha så bra på engelska *not!* hahah men det skulle betyda något om typ att ni inte skulle göra som jag och komma försent hahahahha. I alla fall började dagen med matte, hållerpå med volym hahah det är dock riktigt lätt hahah men mina runda saker med typ en topp hahah you know som eb såndär partyhatt blir alltid så mobbade HAHAHAH Efter det var det time för Fysik hahahha vi skulle springa upp för någon trappa och sedan räkna ut något konstigt hahah typ hur mycket arbete vi utförde? hahaha fattar typ inget men aja det går säkert bra hahahahaha efter typ 10000000 år med omprov hahahahah IG! hahah nej men snart får jag G håller på och punktar av alla mina missar (a) hahaha. okej sen inne i klassrummet så hör man hur något faller i golvet. hahah ni vet sådär som när ett prälhalsband går sönder och alla pärlorna ramlar i backen hahah. Har ingen aning om vad vi skulle göra eller vad det var i påsarna för Smsade med en hyperaktiv Jonna Stöm HAHAHAH i'm a bad girl hahah! hahahah men då hade Johans påse gått sönder HAHAHH tur att jag inte satt bredvid honom men haha Johanna gjorde och hela hon blev full av sten och hela deras bord och golvet HAHAHAH det var ritkgit kul hahaha skadelädje är den ända riktiga glädjen HAHAH nej men asså jag är å elak alltid om någon ramlar eller något sånt så skarttar jag alltid! hHAHAHAHA YOU KNOW ME, I'M A BAD GIRL! hahahahh aja i alla fall sen hade vi lunch pratade i telefon med den överaktiva Jonna Stöm haha itne så ovlanglig men ja hahahah hahah  men det skulle jag nog också ha gjort om det hände mig hahah. sedan var det kemi och vi skulle göra någon konstig labb hahahaha fyyfan vad det luktade badhus haha men ja vi gjorde något konstigt med nå klorblablablalösning hahah fråga mig inte! hahaha min grupp är roligast, Jag, Jane(en tjej), Oscar och Hannes HAHAHAHAHAH ojojo inga kommentarer hahahahh. aja alla fall sedan hade vi egentlige nsvenska men vi fick gå om vi läste 30 sidor hemma i våran tråkiga bok, vi läser nå konstiga böcker som är typ från 89037523045 år tillbaka asså jag fattar ärligt inget av min bok hahahah vet inte äns vad den handlar om ahahah det är ganska bra haha men aah alla fall jag och Johanna stannade och "läste" NO WAY IN HELL HAHAHAHA  nej vi målade på tavlang och dansade HSHAHAH jao vi är så mogna av ossh ahahah i alla fall sen kom Daniela och Jane in till oss ahaha kul kul aja sen när den var slut så åkte jag till andra sidan stan nämligen viksäng hahah jag och Helena skulle träna på ekbergarskolan och det gick fin fint hah hvi är bäst och vi måste bara vinna i helgen!!!!!!! hahah jao det ärtävling i falun. men sen fick jag typ migrän så vi fick åka hem fast då hade det gått en timme. så jag och mamma åkte och köpte mc hahah tjockisar! hahah nej men asså delas blåbär/vanilg paj är sååååå god att man dör på den!!!!!!!!!!!!! hhahah och sen la jag mig i ett varmt skönt långt bad hahahh så härligt tog en liten handuk och satte på ansiktet och sedan la jag mig under kranen och lät den rinna lite och ååh så skönt jag lovar testa det! men aah ska väll typ gå och sova eller något nu innan mitt huvud tar livet av mig!

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0