DumpaMig -

Torsdag

Hej hej hallå bloggen och alla läsare. Idag har det varit en riktigt kul dag fast dock lite skabbdag för min del orkade itne fixa mig någe mycke imorsse. puder, rouge, mascara och lite mörkbrun skuggning på ögonlocket. Håret i en hög knut och sen stora kläder lägger in en bild i ett senare inlägg orkar inte fixa och hålla på med mobilen just nu. Första lektionen var det biologi riktigt tråkigt blä hata. vi gjorde inget specielt  plugga tills nästaveckas prov. efter det svenska engelska hade prov. tror jag har stora chanser på ett VG faktist. på varje svenska/engelska prov har jag varit en poäng ifrån. Trist men sånt är livet. Efter det så hade vi SO hade redovising om nå café man skulle göra. det blev värsta fjakot jag stod typ och asgarvade men hahah inte så konstigt Hannes baah "vart ska vi börja, vad tycker du(peka på mig) jag tycker såhär" och han sa det med en helt tillgjord röst. Höl på att dö som vanligt. Asså Hannes humor är bara så klockren. Eller jag tycker det fast man mpste nog vara med för att tycka det är roltigt aja whatever. Efter det var det engelska och min klass (vi är inte i klassvis utan i små grupper med C klassen) så vi lämnade C:arna och gick upp till datasalarna vi skulle göra någon enkät?(stavning) men ist så satt vi och kollade på projektorn och lyssna på massa musik och kolla på Björn Gustavsson. Asså han är bara så klockren. sen var det tråk dans med Nicoletta blä! sen slutade vi. hahah och på vår skola är det normalt att byta om i korridoren. hahah nej men vi orkar aldrig gå ner till omklädningsrummen och toaletterna var upptagna och man har ju leggings under och sen tröjan byter man om i en stor tröja. Men det skulle ändåså inte spela någon roll om killarna såg det var ju bara vår klass där just då. Liksom dom harj u sätt oss på olika dansföreställningar och liksom man gåri 9an vem har inte sett en tjej i bara bh? hahah aja whatever sen åkte jag hem tog en snbbdusch fixade lite med låtarna tills helgen IIIIIIIIIIIH ja det harj ag iten sagt. Ihelgen så blir det Sala och till en studio där börja spela in lite låtarna till skivan? eller tror inte dom kommer användas till albumet men en skiss på hur det kommer bli typ. Och sen kan jag ju skicka iväg det till de andra skivbolaget jag hellre vill ha *lalal*. Men aja nu ska jag gå och knarka mcfly.

see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0