DumpaMig -

Träning

Var nyss och träna. Sjukt kul som alltid hahah dock hade jag glömmt bort en del i uppvärmningsdansen men det gick bra ändå kom på det på ängång. Det var inte så många nya övningar med massa konditon träning ojojoj det behövs. Sen upptäckte jag en sak jag itne visste jag kunde. vi låg ner på rygg på golvet och sen skulle man ta ut bena i sidan så nudda jag fötterna i golvet *stolt* hahah jao jag är typ naturligt vig. Min egna singeldans gick också helt perfa idag så jag får skylla black outen på migränet hahah och sen att hon slog mig i huvet. paren gick också riktigt bra och alla andra saker vi gjorde. Men inte att sträcka knät när man kickar bakåt det blir böjt på något sätt men aja det får bli hård träning. sidslitthoppet gick perfa det med så det lägger jag in i dansen. någon dag får jag väl typ filma och lägga upp här eller någe. Men nu ska jag hoppa in och duscha och tvätta  av mig.

see ya<3
image76

och till miss anonym som jag har en chansning på vem det är och är ganska så säker på att det är du så blire en liten rättstavning : du är bara avundsjuk för DU inte kommer komma upp i min nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0