DumpaMig -

bra & dåliga saker om att fylla sent

Jag fyller ju i slutet av året då (oktober) Det finns ju såklart för och nackdelar med det som jag tänkte dela av mig med. En bra sak är ju att man får barnbidraget sommaren mellan 9an och 1a  på gymnasiet så man slipper jobba. När man bli äldre då vill man ju vara så ung som möjligt och då om man fyller sent så är man ju yngre ett bra tag medans alla andra som fyller tidigare redan är gamla. hum hur ska man förklara det. Jo ingen vill ju fylla 40. då om man fyller tidigt blir man ju 40 snabbt men om man fyller sent så är man ju 39 lite längre innan man fyller 40. Det är väl dom bra sakerna jag kommer på. Dom dåliga är väl nu när man är liten att man vill vara äldre typ nu när alla ska börja övningsköra då måste man vänta i 1000 år. Och sen när man ska fylla 18 då måste man vänta tills man får gå ut med alla kompisarna på krogen och man kan inte ta körkort när dom andra tar och sånt. Men ja allt  har ju sinna för och nackdelar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet precis vad du menar ;)

2008-05-25 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0