DumpaMig -

dagen

Okej jag ska försöka inte skriva så långt om dagen och vissa delar kan jag verkligen inte ta upp. Hahah men började med att musik och då satt jag och Linda i hissen i nya bygnaden och rapade och spelade in våran snygga låt om mozart och beethoven hahha. Så baah kommer jonatan och fake och baah öppnar hissen och baah "det var inga killar i 5an"  sedan så sa dom att det brukade vara killar i 5an där och dom inte hade hört oss bara att det var någon där och sedan hörde man oss skratta i hela trappuppgången hahah. och sedan var det svenska kommer inte ihåg vad vi gjorde. sen innan matten skulle börja så hade vi våran "fight" hahaha vi brukar sitta och verkligen mala på slag på varandra och sedan så baah råka jag slå hennes käke ur led. Men den vart bra sen hahah. Aja sen vare matte gjorde kemi prov men klarade det inte *suck* aja skit happens. Sen så efter det var det lunch vi satt i hisen och åt godis hahaha sen så skulle engelskan börja så hade vi engelska satt mest och skrev och rita på bänkarna som vanligt. oops det skulle vi inte gjort pga vilka som brukar sitta där på måndagar hahaha. I alla fall sen slutade vi och vi satt och väntade på en i skolan hahah vi typ slogs då också och sen baah kom en person hahaha aja shit happens sen gick vi ner på stan typ till kiks, gina och hm hahah sen blev det donken för vi orkade inte gå/stå så vi satt där i typ 2½ timme och prata om allt hahaha och sen kom en person så då stack vi hem till mig. Sen så var vi här gjorde massa saker haha.

Kommentarer
Postat av: Lindäääh

hahahhahahaha, fett skön dag ;)<3

2008-05-23 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0