DumpaMig -

dagen

Okej ska försöka skriva lite fort eller så skriver jag resten sen. I alla fall hade 10 min sovmorgon woooow hahah vi hade dansrep hela dagen idag imorgon är det rep hela dagen också och sen föreställningar på kvällen. Usch vill inte vara med. Men vill itne svika Daniela L. Vi kom dit och så skulle vi ta kort och jag var en av hipphopparna. Alla hade den gråa klasströjan utom jag, för jag har ingen. Så jag hade en svart och stod i mitten rak fram och alla in mot mig. Men det va nog fint och sen  satt några andra som dansade lite andra danser. sen fick vi 9or rast satt nere och pratade med daniela l, emelie, nicole och anna. Kul kul och så tränade jag och Daniela L lyftet. Jag ska lyfta henne och gå runt med henne i ett halft varv. Och jag är ju så jätte stark, not... I alla fall sen fick vi komma tillbaka och började träningarna gick bra men lite svårt att dansa i 9a cm höga klackar men det gick och hipphoppen som dom kallar det hahaha gick väl också bra. Sen dansar inte jag i någon mer dans eftersom jag inte får vara med i nicolettas dans. Sen lunch sprang runt på skolan överallt med Linda som vanligt. Sen blev det rep igen va inte med då alls för va borta och pratade med pappa i telefonen när jag tydligen skulle dansa. Men kunde inte vara där inne det var så sjukt konstig luft.

Hinner inte skriva någe mer just nu för nu börjar the hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0