DumpaMig -

dagen

(fortsättning på förrainlägget) Sedan satt jag väl bara där inne och inte gjorde ett piss. Sen så satt jag kvar ett tag på skolan med Linda som alltid. Trevligt trevligt. Hahaha så kul när Johan och Jonathan gick för bi haha jonathan brukade ge Linda en så kallas jag-vill-inte-säga-hej-egentligen-så-tro-inte-att-vi-är-vänner hahah eller fjortis/bitch blick. haha han baah "jag gör ingen fjortis blick nu va" hahahah höll på att dö. Sen kom han tillbaka för hans lärare ringde och fråga vart han trodde han var på väg för han skulle ha kvarsittning. Sen åkte jag hem satt här ett tag och sedan träning. Gick inge bra för kan inte andas... Aja nu sitter jag och kollar på desperata hemma fruar gossip girl va för ett tag sen men ska hoppa in och duscha super snabbt nu. See ya<3


Kommentarer
Postat av: Natha Spetz

kul blogg :)

2008-05-27 @ 21:30:44
URL: http://spetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0