DumpaMig -

gårdagens galenskaper

hahaha ååh igår var en riktigt rolig dag med Linda. För när vi kom ner på stan var det någon full gubbe som kom och sa att vi skulle ta hand om killarna och itne leka med deras hjärtan för det gör lika ont på dom. Hahah sen kom det någon gammal tant och baah sa förlåt till oss vi baah "vaa?" hahaha vad hände sne då. hum... jo juste när vi satt på pizzerian så kom det någon såndär permobil sak eller vad det heter i typ 180 hahaha. asså den måste varit trimmad för den åkte as fort. Vad hände mer jo när vi satt på en bänk i gamla stan så fört vare några full gubbar (en tjej och en kille) som typ satt och bråka haha så vare någon gubbe so msatt bredvid oss och prata. sen kom luc(k)as, f(ph)ilip och två till av deras kompisar som jag aldrid kommer ihåg namnet på haha så pratade vi med dom ett tag sen skulel dom sticka för dom skulle ha konsert sak. Sen kom dte framen gubbe han va lite full och baah "hej tjejer får jag sitta här en minut, jag har egna tånårsdöttrar så ni behöver inte oroa er. men ta hand om er tjejer var försiktiga, det va allt jag ville säga" hahahah jo juste tidigare under dagen så kom det någon engelsktalande gubbe i en bil eller dom va tre men en av dom pratade dom letade efter någon caffé med maskiner haha eller något och vi bar stod och as garvade. Och sen ville han bjuda oss på något att dricka vi baah haha neej hahahah och sen gick vi några meter så kommer det fram enannan engelsktalande sak och trodde att jag och Linda bodde i stockholm och han hade träffat henne på skybar ahhaha sen i gamlastan så kom det två gubbar med några bananer i en påse vi baha BANNNNNNNNNNAER hshah sen började Linda sjugna på bananer i pyjamans hahah eller hure stavas hahah och sen så gick dom och så dampnös en så vi började as garava. Sen vare noginge mer inte vad jag kan komma på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0