DumpaMig -

dålig uppdatering

Förlåt för en dålig uppdatering idag men kom nyss hem. Först så på morgonen åkte jag till varlforska pcj sjöng det gick bra förutom att jag tappa texten en gång. Sen blev det skolan och skulle ha dansrep. Men då kom daniela L och sa att hon inte skulle vara med på träningen så då var det ingen idée förmig för kan ju inte dansa rolands dans utan henne och får itne vara med på nicolettas dans och på hipphoppen så kan jag ju dansa med utan evin (som kanske inte ens ska vara med på dansföreställningen?) ser det cp ut. Så åkte ner på stan med linda. Vi har typ varit där tills nu och vi har bärjat en "tävling" hahah man måste gå fram och kyssna någon bara. Den den andra säger att man ska. Men vissa får man säga nej till. Och nu har hon bestämt att jag ska kyssa en speciel jag inte kan nämna här imorgon. Och sen tror hon inte att jag kommer våga så jag verkligen måste det nu gaah kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0