DumpaMig -

G i idrott

Btw så kom min idrotts lärare till mig ida och sa att hon sätter G på mig ändå. Fatta inte riktigt varför men Får i alla fall G nu. Så är stolt över mig själv. Så slutar 9an med bara 3 ign. Inte så dåligt men MASSA G+ som stör mig så extremt. Varför inte bara sätta VG på engång. Det syns ju ändåså inte i betyget om man får ett G+ det ser ju ut som ett G. ååh så störd. Speiclet i engelskan då jag fick VG nationella provet men bara G+ i slut betyg. Liksom hon vet hur hårt jag kämpat för att nå ett VG så får jag bara ett G+ även fast jag fick VG på nationella. Aja ska blåsa mitt hår LITE nu annars blir det fult. Men ha det så bra over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0