DumpaMig -

glömde

hahhah en sak glömde jag. Egentligen har vi ju avslutningssamltals vecka denhär veckan och alla ska sluta vid 2. Men eftersom våra danslärare är så dåliga på att planera (och sedan skyller allt på oss) så är vi ju tvunga att stanna kvar. Men Linda skulle i alla fall hem så följde med henne ut till cycklarna så satt vi där och prata ett tag sen skulle hon gå men det fick hon inte för mig så höll om henne och försökte fälla henne då bara kom det några tjejer i 6an eller något baah till Linda

dom: har du skaffat pojkvän än?
båda baah ööh och sedan började skratta och sen baah
Dom: är ni bästisar?
vi baah kolla på varandra och sedan baah "aaah" samtidigt.
Sen en av tjejerna baah
Dom: du är lik min syster (pekar på Linda)
jag: men vem är jag lik, jag vill också vara lik någon.
Den andra tjejn baah
Dom: bolibompa sara
hahahahha vet inte om man ska ta det som en komplimang eller något hahahah vem är hon egentligen?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack så mycket :) Ha en toppen dag du med!=)

2008-05-22 @ 17:11:34
URL: http://nettaanz.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! ..Undrar hur hon ser ut ... ;O

2008-05-22 @ 17:41:53
URL: http://swissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0