DumpaMig -

God morgon

Hejhej sitter här i soffan och kollar på vakna med the voice. Igår när jag skulle sova så gick det verkligen. Jag låg där i sängen och bara vände på mig hela tiden. Det är extremt jobbigt när det blir så. Tillslut så tog jag mitt täckte och gick ut och kollade på film, mean girls. Men nu ska jag börja fixa mig och sånt sen drar jag till skolan vid 8. Måste vara i tid idag eftersom det är nationella prov och jag vet inte vart jag ska vara och Daniella viste inte heller.  Så får väl se när jag kommer dit. Aja nu ska jag dansa mig iväg och klä på mig. Det är en bra sång på tv, break the ice.
peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0