DumpaMig -

Godmorgon

Är så sjukt trött just nu var vaken jätte länge igår och plugga men jag kommer ihåg allt. Det är typ bra och plugga på kvällen för då sover man och då händer det något kommer inte ihåg vad så kommer man ihåg allt. Men problemet är att man blir skit trött dagen efter. Men i alla fall jag ska försöka få tag i jullan på studietiden och göra detdär provet och sedan planera med anja om alla andra prov. klarade inte andra fysik provet det ver precis nå poäng ifrån bara och jag måstegöra om hela. Ååh asså det spelar verkligen ingen roll hur mycket man pluggar i vissa ämnen så går det verkligen inte. Aja men ska förtsätta fixa mig och plugga lite hörs när jag kommer hem<3

Kommentarer
Postat av: kimLodberg

söt blogg ! :)

2008-05-19 @ 09:00:59
URL: http://kimlodbeeerg.blogg.se/
Postat av: Lexie

dagen efter sent plugg är hemsk

2008-05-19 @ 09:02:18
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0