DumpaMig -

haha

hahah jo jag vet att det var ett onödigt inlägg men har fått det på hjärnan hahahah vet inte var jag fått det ifrån. I alla fall kom nyss hem från dansen det gick väl sådär. Var inte någe taggad eller något. Och i singel så snurrar jag ner på golvet och sen split liggandes och rulla över i sliptt. Och specielt när jag snurrar då drar jag vändster fot i marken så fick tydligen värdens brännsår. Och sedan när jag satt på sidan om så skulle jag flytta foten lite och så känner jag hur jag fasnar i golvet. Så kollar jag ner så ät det as mycket blod på golvet där jag satt och det bara pumpade ut blod från såret. Så fick torka upp det och det på min fot. Eller Helena hjälpte mig .och så fick jag ett pippi plåser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0