DumpaMig -

Hemma

Kom hem för typ en halvtimme sedan. Dagen har varit sjukt rolig. Började med biologi men hade studietid eftersom vi inte har något kvar att göra. Så jag och Linda satt och gjorde våran musik sak. Och när vi skulle gå tillbaka till klassrummet då Linda baah "där är han" iih såhär nära att vi nuddade varandra (vem jag är typ kär i får ni inte veta *lalal*) Sen var det svenska/engelska. Började med att jag letade lite arbeten i mitt skåp hittade några i alla fall. Sen gick jag och Linda och gjorde våran musik sak. Sen var det SO gjorde två prov. Det ena jag skrev gick bra. Svara på allt och skrev en hel sida på MVG frågan. Men spelar ingen roll vad jag får för kommer ändåså bara få G. Och det andra var muntligt. Det gick också bra fick G på det. Hahah när vi skulle gå och göra det han baah "aah amanda du och jag går iväg, hehhe du och jag amanda" hahah jag och Linda baah kolla på varandra och börja asgarva. Sen vare lunch. Jag och Linda var lite överallt. Men när vi satt och sjöng eller ja vi skrek mest i korridoren i gamlabygnaden var roligast. Hahahah *inge kommentarer* sen så gick vi ner i våran korridor och där va hennes lilla hahah "älskling" hahahah. Sen så vare engelska och vi hade typ pennkrig och skrev massa saker på bänkarna och papper och sen kom våran lärare och ville se hon baah " jag säger inte till någon" och sedan när hon hade sätt hon baah till linda "är inte han lite för ung" hahah. I alla fall sen var det dans. Dansade typ 3 ggr av 100000000. Det är för en av mina lärare är bitch och inte låter mig få vara med. Det är liksom 3 åttor jag inte kan och det lär man sig på 10 min. Usch hata. det var samma sak förra året. Sen skulle jag hem och på vägen tärffade jag värdens saknade Adam krull. Stod typ och prata med honom mitt i backen i typ en timme om allt. Sen bar det hem och nu sitter jag här och skriver. Ska läsa lite kemi i 10 min tills The hills börjar. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0