DumpaMig -

Hemma

Jao jag är redan hemma egentligen har jag en till dansföreställning nu Men tack vara mina kär *host* danslärare så vägrar jag vara med på den. Spelar ingen roll om någon blir sur för noway att jag är med engång till! Aja nog med det. Började dagen med att jag skjussade elin till teatern och sedan tog hon min cyckel och cycklade till sin skola och så vare lite rep sen vare lunch träffade upp Linda och vi gick och åt pizza. Sen så glömde jag min mobil på toaletten så vi fick gå tillbaka hela vägen och hämta den hahah. I alla fall sen vare rep igen linda var med som tur var. Och sen vare paus igen och vi satt och åt glass och så kom det någon och prata med oss på engelska hahha så satt han sig vid oss och prata haha sen skulle vi tillbaka och dansa hade dansföreställning det söööööööööööög! Usch är så arg! aja jag hatar mina dans lärare buade när dom nämde deras namn på finalen och Daniela baah " ååh jag älskar er" helt oseriöst. Aja sen gick jag och Linda och köpte godis och sen så va vi hos henne ett tag sen kom min mamma och hämtade mig för hon skulle hämta jobbar bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0