DumpaMig -

Kommentarer

Asså jag måste bara säga Tack till alla er söta så männiksor där ute som läser min blogg. Igår fick jag över 80 st kommentarer om att jag skulle krya på mig. Och just nu orkar jag inte riktigt svara personligt till er alla. Men varje liten kommentar räknas och betyder enormt för mig. Men just nu är jag lite piggare. Har fått lite röd färg på kinderna nu gämnfört med tidigare då jag såg ut som ett spöke, var hel vit i ansiket. Och att jag hade en jätte stor sjukhus tröja på mig som var vit och en slarvig knut på på huvet gjorde inte saken bättre.

Och så hade jag även ett litet rekord. Eller ett ganska stort rekord. Först hade jag runt 50-80 om dagen sen helt plötsligt så låg det runt 100 om dagen i några dar och sen igår bara drog det väg till 1117 st. Skoja inte om att jag fick värdens chock när min syster sa det när jag pratade i telefon. Men nu ska mina sega fingrar skriva massa inlägg så kommer på mest aktiva igen. Eftersom jag var på sjukhuset och inte har kunna skrivit så är jag inte mest aktiv längre. Men har ju typ 600 unika just nu så det gäller bara att värma upp fingrarna och skriva på. Mina fingrar på vänster hand är så borta. Det var ju på den armen jag hade droppet. Men ska skriva om mitt vilda partnade på sjukhuset nudå. Så det kommer snart. Men tack igen så extremt mycket det betyder enormt love ya all<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0