DumpaMig -

life of ryan

Hejhej kom in nyss har varit ute med syster och mamma. Eller mamma bytte däck på bilen och jag och elin hoppa runt och jonglera och sjöng lite. Mina baterier på min kamera ska bara ladda lite sedan kan jag lägga in en video där jag och elin jonglerar. Men bara så ni vet så ser det ut som jag suger men det gör jag iten för jag lärde mig IDAG att jonglera med tre bollar och min syster har hållt på i ca ett år. Men ja jag är inte perfekt som vissa verkar tro jag tror jag är. Men aja nu ska jag gå tillbaka till tv;n och kolla på sötingen ryan (life of ryan det är på MVT just nu)

image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0