DumpaMig -

min hals

Idag mår jag inte lika illa. Men min hals har fått tagit alla smällarna ifrån då jag har spytt. Not good eftersom jag ska till studion om bara 1 vecka och några dagar. Alltså inte denhär helgen utan den efter.  Men får väl käka halstabletter tills dess då och hoppas på att det blir bättre. Och så får jag dricka ton med vatten. Men det gör jag ändåså typ alltid. Att dricka massa vatten är skit bra för hyn också. Man får jätte fin och len hy. För att vattnet rengör och fuktar inne från.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: :) Gillar din blogg..

2008-05-15 @ 11:41:12
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0