DumpaMig -

Veckans

Image and video hosting by TinyPic
Kissie och fennys bråk: Det var kul ett tag men sen blev det för överdrivet och överspelat. Efter ett tag verkade det inte ens äckta utan som kissie sa ett pr-trick. Men aja dom gör vad dom vill med sinna liv.

Skolan: Skolan känns så ute just nu. Orkar verkligen inte med den längre. Men åt andra sidan skulle det inte vara så tokigt att bara vara där några extra dagar. varför säger jag inte. Men det är ändåså skönt att skolan snart är slut, 15 dagar kvar.
Image and video hosting by TinyPic

Kärlek: Jo jag vet att jag ahr pratat mycket om att kärlek inte existerar och det är bara töntigt. Men det var nog bara för det sög just då. Men nu är det inne igen. Är det inte lite mysigt att vara lite små kär i alla.

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: okej :)

2008-05-21 @ 20:06:58
URL: http://xcinderella.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Du jag håller med om att man itne orkar med skolan längre...jag är sååå skoltrött!

(läs mitt inlägg om mitt slutbetyg i svenska A, helt sjukt hur lärarn sätter betygen!!)

2008-05-22 @ 16:14:33
URL: http://stylex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0